Thursday 16 November 2017

Trekant Bevegelig Gjennomsnitt Bånd


Triangulær Flytende Gjennomsnitt Det trekantede Flytende Gjennomsnitt er et enkelt Flytende Gjennomsnitt som har blitt gjennomsnittet igjen (dvs. gjennomsnittlig gjennomsnittet) dette skaper en ekstra glatt Flytende Gjennomsnittlig linje. Diagrammet nedenfor for E-mini Nasdaq 100 Futures-kontrakten viser forholdet mellom et 10-dagers enkeltflytende gjennomsnitt og et 10-dagers trekantet flytende gjennomsnitt: Generelt er enkle bevegelige gjennomsnitt smidige, men gjennomsnittsverdi gjør trekantet bevegelige gjennomsnitt enda jevnere og mer wavelike. Potensielle kjøps - og salgssignaler for indikatoren for trekantet flytende gjennomsnitt blir diskutert på indikatorene Simple Moving Average (se: Simple Moving Average). Informasjonen ovenfor er kun til informasjons - og underholdningsformål, og utgjør ikke handelsrådgivning eller en oppfordring til å kjøpe eller selge noen aksje-, opsjons-, fremtidig, vare - eller forexprodukt. Tidligere resultater er ikke nødvendigvis en indikasjon på fremtidig ytelse. Handel er iboende risikabelt. OnlineTradingConcepts er ikke ansvarlig for eventuelle spesielle eller følgeskader som skyldes bruk av eller manglende evne til å bruke, materialene og informasjonen som tilbys av dette nettstedet. Se full ansvarsfraskrivelse. Triangulært glidende gjennomsnitt (TMA). mladen: Siden det ble laget så lenge siden, og siden noen allerede bygger systemer rundt det, her er det (jeg tror at eliteksjonsmedlemmer ikke vil ha det). Det som ble sagt for sentrert trekantet glidende gjennomsnitt er også gyldig for denne indikatoren. ikke bruk den i noen form for signalmodus. Det er ment å bli brukt til estimeringer bare PS: Innstillingene ovenfor er 50,0,100,2 (jo lengre atr-perioden, jo jevnere bandene er). PPS: det er det opprinnelige navnet fra begynnelsen. Jeg ringte aldri det TMA-band og forteller alltid folk hva jeg sa i første avsnitt i dette innlegget om hvordan du bruker det og hva det gjør Takk så mye Mladen, jeg tok en titt på det i visuell backtesting og det ga veldig bra trend etter oppføringer da markedet var tydelig trending. Måtte smale band litt skjønt. Det er den beste bandindikatoren som jeg har sett. Jeg ser det mer til side ekte handel. Har tenkt på hva jeg skal gjøre med deg Prøv denne versjonen. Det fungerer annerledes (se sammenligningen - lavere er dette), men så langt jeg testet det, vil det fungere på ethvert symbol. Det gjør jobben annerledes, slik at du ikke trenger å tilpasse nivåer når du bytter tidsrammer (nivåene beregnes annerledes - et slags dynamiske nivåer) Secretcode: Denne TmaSlope2-indikatoren fungerer bra med noen forex-par, men fungerer ikke med indeks og råvare futures. Kan noen master-koder rette dette problemet eller forklare hvorfor det skjer. Takk på forhånd Prøv denne versjonen. Det fungerer annerledes (se sammenligningen - lavere er dette), men så langt jeg testet det, vil det fungere på ethvert symbol. Det gjør jobben annerledes, slik at du ikke trenger å tilpasse nivåer når du endrer tidsrammer (nivåene beregnes annerledes - et slags dynamiske nivåer) Takk Mladen Har noen spørsmål som prøver å bruke TriangularMA-sentrert bandsmtfalerts i en EA. Når jeg prøver å lese TMA-verdien på den siste linjen, viser den en helt annen verdi enn den er malt av indien på grafen. Jeg prøver å bruke M15 TMA på en M5 TF. Vennligst, vil du være så snill å fortelle meg hvordan skal jeg lese verdiene til indien, så jeg har den verdien i min EA og på grafen den samme PS. Selv prøvde å passere verdien av buffer11 gjennom en GV, men likevel ikke flaks. Takk på forhånd. Sannsynligvis er du glemmer den første parameteren (Jeg ser at du fjernet indikatoren du bruker, men i den ene har du en ekstra parameter som den første parameteren) Her oss hvordan samtalen skal se ut (en veldig enkel test EA som trekker seg tilbake korrekte verdier av sentrert TMA-linje - bruk TMACentered-indikatoren fra post 3 for testing, abd angi halvlengdeverdiene til samme verdier) Har noen spørsmål forsøkt å bruke TMA i en EA. Når jeg prøver å lese TMA-verdien på den siste linjen, viser den en helt annen verdi enn den er malt av indien på grafen. Ah, selvfølgelig, denne TMAen er ikke noen av versjonene som er beskrevet her i tråden, det er en MTF-versjon med utjevning på gjeldende TF. Dessverre fant jeg ikke en diskusjon om å bygge MTF-indikatorer ennå, som ville dekke spørsmålet jævla, hvordan dette. Vennligst vil du være så snill å ta en titt over og fortell meg hvordan skal jeg lese verdiene til indien, så jeg har den verdien i min EA og på grafen er det samme Vedlagt versjonen jeg er interessert i, parameteren Ist ville være 15 for M5 TF. PS. Selv prøvde å passere verdien av buffer11 gjennom en GV, men likevel ikke flaks. Takk på forhånd. Triangulært glidende gjennomsnitt (TMA). mladen: Og til slutt. en ting som er mindre kjent. Måten hvordan det sentrerte trekantede glidende gjennomsnittet er ekstrapolert, gjør gjeldende sverdverdier tilsvarer ett godt kjent glidende gjennomsnitt. lineært vektet glidende gjennomsnitt. Nåværende barverdi av sentrert TMA er nøyaktig den samme som halvlengde 1 periode LWMA. Her er et eksempel på at det er åpenbart at i sluttpunktene er de nøyaktig det samme. rød er den sentrert TMA og blå er LWMA Og som gjør svaret på følgende spørsmål åpenbart. Kan det være spissen som SSA for å gjøre det ikke-males. Svaret er ja og det lineære vektede glidende gjennomsnittet (LWMA) er den spisse sentrert TMA (så det er ikke-repainting-versjonen av den sentrerte TMA) Nå ville det være alt. Jeg håper bare at mine daglige vanlige e-postmeldinger om TMA vil redusere nå at dette forklares. Som det er åpenbart, er det et ganske godt verktøy for estimering (Brian Millards arbeid angående dette emnet er svært viktig, og jeg anbefaler alle som kan lese boken om å gjøre det - det kan bidra til å forstå hva de var etter), men der Det er ingen magi eller lurer på det. Jeg har et interessant oppsett som jeg vil få som EA-arbeid. Signalene kommer fra unicross indi kombinert med TMA. Men jeg har bare unicross som ikke samler. Kan du hjelpe Takk mange Wolfsch Det er allerede en kompilert fil. Jeg har et interessant oppsett som jeg vil få som EA-arbeid. Signalene kommer fra unicross indi kombinert med TMA. Men jeg har bare unicross som ikke samler. Kan du hjelpe Tusen takk WolfschApply High Low Bands Disse to bandene genereres fra de trekantede glidende gjennomsnittene (beregnet fra underliggende pris) og smelte den underliggende prisen. Det trekantede glidende gjennomsnittet blir i sin tur forskjøvet opp og ned med en fast prosentandel. Bandene er bølgelinjer dannet ved å skifte det trekantede glidende gjennomsnittet med en viss prosentandel på begge sider. Triangulære bevegelige gjennomsnitt er jevn i naturen, og derfor har High Low-band tendens til å være mer lydhør overfor prisfluktuasjoner. De er mest effektive når det gjelder trending markeder, og kan generere signaler i trendmarkeder. Disse bandene, som alle andre indikatorer, mislykkes i sidelengs eller hakkede markeder. For å bruke HighLow Bands Fra et diagram, velg Studier fra Rediger 160menyen. Velg HighLow Bands og klikk Legg til for å legge til studien til Applied Studies-gruppen. Fullfør parametre etter behov. Når studien er definert, kan du velge å fjerne merket for å fjerne og legge til studien i diagrammet.

No comments:

Post a Comment