Thursday 16 November 2017

Paltalk Forex Tradere Rom Er Det En Svindel


Forex Market Watch - Unngå Foreign Exchange Trading Svindel og Svindel Er du interessert i forex trading og ønsker å lære mer om forex svindel, råvare svindel og andre investering svindel eller bare interessert i å lese de spektakulære historiene Så ForexFraud er det rette stedet for deg Les om ekspert rådgiver programvare svindel, forex megler svindel, klarte konto HYIP svindel, Ponzi ordninger og signal generator svindel. En fin måte å starte er vår omfattende artikkel om ulike typer svindel og hva du bør vurdere for å hindre forex og råvare svindel. Også sjekk ut: FxExplained. co. uk er et nytt britisk basert forex trading nettsted fokusert på analyser og læringsmateriale. De tilbyr blant annet en flott oversikt over forex meglerregulatorer. ForexFraud gir mange gode ressurser i Forex Artikler-delen, Learn Forex Beginner Course og de populære artiklene til høyre. Vi har også samlet en liste over klarerte forex meglere for deg å velge mellom. Vårt mål er å tilfredsstille alle valutakursbehov. Utvalgt megler Med nesten to tiår med handelsekspertise og 100 000 oppfylte kunder i 160 land over hele verden, tilbyr easyMarkets 300 markeder (inkludert valutaer, varer, metaller, vaniljeopsjoner og indekser) på ett sted uten jargong, kompliserte tilbud og forvirrende vilkår. easyMarkets tilbyr nå avtaleCancellation, et handelsverktøy som lar deg avbryte tapende handler på 60 minutter. 300 Tradable Instruments Award Winning Platforms avtaleCancellation trading verktøy Lav Fast Spreads Global Tilstedeværelse 245 Dedikert Støtte Etablert 2001 Spennende Kampanjer Client Fund Sikkerhet GRATIS Treningsstøtte easyMarkets, gjennom sine datterselskaper, er lisensiert av Kypros Securities Exchange Commission (Easy Forex Trading Ltd-CySEC, lisens Nummer 07907), som inkluderer EU gjennom MiFID-direktivet og i Australia av ASIC (Easy Forex Pty Ltd-AFS lisensnr. 246566). easyMarkets har kontorer i Limassol, Warszawa, Sydney og Shanghai, og de revideres årlig av PriceWaterhouseCoopers. Alle investeringer holdes i segregerte kontoer i topp internasjonale banker. easyMarkets opprettholder tilstrekkelig likvidkapital til å dekke alle kundeinnskudd, potensielle svingninger i selskapets valutaposisjoner og utestående utgifter. Ofte stilte spørsmål: Mennesker er AskingSECURITY, ATACKS, THREATS PALTALK PICTURE WITH A SMILING ELLO. HMMM. I min 4 år som en rød administrator, stort sett ukjent som for andre, inkludert venner og tilknyttede selskaper. TAKTIG, DE KAN IKKE MEGTE. SURFICE Å SEG, DEN INOKENTE VISTE PILEN ER MÅLET AV VARE SÅ HELE MANNE DER, SOM HOPPER TIL Å SEGTE HELLO TIL DERES BESTE RØDTE HATTE ADMINNER. OG DER BRUKER DERES VEILEDNING TIL Å VÆRE ALLE INFORMASJONER, FOR ATT ATTACK ATTACK OG ATACK. VÆRE AWARE OF INSITIVE G RATED ROOMS OGSÅ. AS FRANKLY, MANGE, ER FAKTISK ISLAMISK TROKNING (MEGET EXTREMISTISKE) PPLES. DRUGHANDLING INTERNASJONALE AGENTER SØKER ANDRE FOR Å BLI MED PAKKEN. RØDE ADMINISTRATORER, MEGET MEGET PALY, MED FEILSKE MENNESKER, UT FOR Å DESTROYERE INOKENTPOLEN, SOM FRANKLY, SEGTE IKKE TIL HANS PERSONLIGE VILKER, OG FRANKLY, VIL IKKE ACCEPTERE NO. DER VIL GÅ TIL NESTE UN SUSPECTONG INOCENTS, OG ÅRSAKER EN Å GÅ TIL NESTE. SAMMEN SOM HAR ODDASITET, OM Å KONTAKTE DEN FØRSTE PERSONEN. LETT, ÅRSAKSFORHOLDSREGLER. Ja, det jeg har sett. PÅ KAN MANGE OCCASIONS. VÆR ADVART. VÆRE MEGET ADVARSEL OG FORSIKTIG FOR DIN JUNGLEGGER SOM KAN GJENNE SIKKERHET SIKKERHET. Noen rom vil gi deg en ADMINISTRATIV STATUS. KUN TIL MANIPULERE DIG, OG HVIS DU IKKE SPILLER SPILLET, UTFØLGER DU, OG HAR ALLE MENNESKER AV MENNESKER DU VETER IKKE, KOMMER LENGT SOM DESTROYER DIN INOKENTE ATTITUDE OG SIKKER DIG, TIL DITT UT FRA PAL, FOR GOD. Og jeg mener, mange av disse menneskene, er ACTULAY RED ADMINISTRATORS. OG ER VÆRRE VENNLIGT, VENNER PÅ HVORDAN TO039S, TIL SOM FREMRAGER FREM. VENNLIGT, FOR DINE BARN SAKER VENNLIGST. VÆRE AWARE MANGE MANGE, CAMMED UPPPLATTER, ER VIRKSOMHET, IKKE SOM. HVORDAN. VELDIG FRANKLY, NÅR PERS, SPLIT CAM VIA ET PROGRAM, NÅGEN ANDRE I ROM, OG IMPLYSE, AT DE ER DE. ETC ETC ETC. Vær forsiktig igjen. Ja, en god ting å si, her er som det er. gtgtgtgtgt Det er mange mange flotte smaker på PAL, NOENSINNE SÅ VELDIG OG GODT. DETTE, FUNKSJONER jeg å være ærlig for å bli kjent med. En velsignelse i sannhet. HVIS DET SOM SEGTE HVIS FAR, HAR IKKE FREMTATT JEG VÆKT OG GRAB DIN BARN, VÆK VÆK FRA DETTE UTSIKTIGE CHATSET. Dermed, jeg forteller ikke det klart, eller kan du, frankly, forstår meg ikke. HELT UTSTILLET, VIL VÆRE UTSTYR FOR ALLE DU HAR, - VAR UT FOR ALLE DIN DETALJER, - VÆRE OPP FOR SEX OG VIDEO DET - OG SEN STILL DET FOR ALLE Å SE HVIS VI KAN FÅ DU NAKET, - SOM ALDRI FÅ PENGER UT AV DIG HVIS VI KAN. SKAL jeg fortsette. HEY, BY THE WAY, HVIS DU KAMER OPP, OG DER ER EN HUND I Rommet, HÅR UT, HVOR ELLER SÅ MÅ TA DITT BILDE OG GJENNOM BRUK DET DET NOEN ANDRE. FOR NOGEN RETT ELLER EN ANNEN. SÅ VENNLIG GODTGJØR PPLE. Være oppmerksom, være kjent med det, og bedre, opphold deg. FANTASTISK DET ER VIKTIG HELLIG SOM VERKT OG EGENTLIG PERSONER PÅ PALTALK. MEN Vær forsiktig, FØR DE KUNNE DOGSLANDENE, OG DERES FOLK OG DER LIES. HVIS DU GJELDER FOR Å TRYSE PAL UT, VÆRE SIKKER, INGEN TELEFON NO039S, NEI EMAIL ADRESSER, INGEN EQUATES TIL NO. Plese. HVIS DU TRYKKER DETTE HEAVY. DER HVOR FOR DE GJENNOMMENNENE SOM ER RETT DER SEGER HELLO TIL VENNER. GJØR DU TEG, DOKUMENTER GROWNUPS, HVORFOR VIL EN GODT BRUNNUPPE NOENSINNE VÆRE EN FRIEND TIL EN NY PERSON, KAN 15 ÅRE MINDRE. GJØR DU SKULLE TANNE. CMON PPLE, VAKK OPP, FOR MANGE DAGSORDER, FOR MANGE SPØRSMÅL, 2 MÅRE HØYDER FRA PLE, SOM VAR HELT TOLDT. Og enda, nærmere og vennlig, med røde øyne. VÆR UTSIKT FOR DIN BARNPERSON. DU VIL REALY IKKE VITE HVEM ER HVEM. GJØR DET DIN VIRKSOMHET. FÅ FAKTISK, HVIS KONTAKT AV DINE BARN. Hold dem ut av PALTALK. De er ikke i behov av slike. De krever deg, mor og far. ENKEL. Kanskje, din bærbare eller PC vil bli hakket inn av folk med personlige budsjetter mot deg. Kanskje kanskje. (MEN VAR JEG I HØYRE OG SVAR Å VÆRE MOT MITT.) JA, Jeg Hjalp Assistent En Person, som ble fortlengtet om, skadet, truet, mentalt torturert. F A C T.). Ikke vær foolish og AROGANT NU PPLE. DU SE SOM DU TYPE OG SE DIN SETTIGHETER OVER DET DIG SELV. PALTALK har for mange mennesker med agendaer og personlig problematisk problem med mål. FRANKLY PUT. Vær trygg og vær god og vær glad. OPPHOLD OG OPPBEVAR JONEN GRATIS FRA DEN. Ta initiativet, ta tid med dine egne barn og tenåringer, vær sant, Gud Grace To You, Paltalk, er som en viperside. dens følelse virkelig. Tenk på det. ikke være uvitende og presisere. du sjekker barnehagen og arbeidstakere ikke deg. hvorfor derfor tillate en slik comon følelse av FARE SIGNALS gå galt. Jeg overholder deg, anstendig gode sjel folk, som en rød hatet administrator på pal i over 4 år nå. for mange tilbud å bo på venn med røde admin pples. for mange hazardzone rom rettet til unge for å komme inn for å få all informasjon. for mange vokste opp pple, som ærlig talt ikke kunne gi deg en skam med holdning til noen som utfordrer dem som å si hvem du er, uansett, det er feil pples. OPPHOLD. DONT VÆRE VIKTIG AV SVIG, DEFENISJON D DESTROYING OF CHARACTER, DONT VÆRE EN VIXTIM Å VENTE SSUCH ET STED ER ALDRIG GODT. DET ER EN SKAM. Vær forsiktig. TradersRoom Notice 8211 Broker eksisterer ikke lenger. Editor8217s Note - Hvorfor TradersRoom Suck in 50 Words Generelt er TradersRoom blant de gjennomsnittlige Binary Options meglere fra de fleste handelsaspekter. Noen Binary Options meglere bare unnlater å bit gjennomsnittet, TradersRoom er aktuelt med denne svært uattraktive kategorien. Når du kommer til å se så mange meglere hver dag, tar det bare et blikk på TradersRoom hjemmeside for å forstå at jeg bedre ser etter en annen megler å anbefale. Hvorfor doesn8217t TradersRoom Suck i 50 ord Bare couldn8217t finne mange gode poeng om TradersRoom. Binaryoptionsthatsuck har fulgt denne megleren for en stund nå, likevel, ingenting virkelig endret eller forbedret. TradersRoom Full Review-Traders utenfor rommet TradersRoom ble lansert tidlig i 2010 under TradersRoom Ltd Company notert i London, selv om ytterligere inspeksjon viser at selskapet jobber fra Kypros. Deres nettsted er basert på den pålitelige 100 nettbaserte SpotOption-plattformen, veldig rent, brukervennlig og brukervennlig handel. TradersRoom inviterer sine kunder til å dra nytte av Pro Trader Fast Trader-alternativet, bygget for de ulike investorene, sammen med returavkastningen som er blant gjennomsnittet i bransjen. Den overordnede utformingen av nettstedet er meget vennlig, enkel, men noe avansert. Så hvorfor er TradersRoom Suck TradersRoom full av motsetninger. Den første konflikten jeg merket var den uhensiktsmessige forholdet mellom minimumsinvesteringen og bonuskvalifiseringen og de tilgjengelige handelsverktøyene. Traders minimumsdeposisjon er minst 250 eller Euro, defiantly over gjennomsnittlig minimum innskudd, mens minimum innskudd som er nødvendig for å være kvalifisert for bonus på mellom 20-30 er 1000 minst (). Minste investering for et alternativ er 25 eller Euro, også, ikke billig i det hele tatt for bare ett alternativ. I enkle ord: TradersRoom vil tiltrekke seg velstående investorer, eller i det minste de mer erfarne forhandlerne. Amatørhandlere vil kanskje se etter en annen megler, da de minste investeringene er litt høye. Hvis du spør meg, og jeg håper virkelig at det er grunnen til at du leser denne siden, bør nybegynnere bare begynne å handle med lavere beløp siden risikoen er lavere. Generelt anbefaler jeg ikke amatører til å begynne å investere i binære alternativer for mer enn 100 minimumsinnskudd og 10 minimumsinvesteringer. Det er likevel noen unntak. Noen meglere tilbyr for eksempel sine kunder en gratis demo-konto etter at de har gjort det første innskuddet, slik at de kunne lære seg handel før investerer i binære alternativer med ekte penger, men dessverre tilbyr TradersRoom ikke noen form for en demo-konto. Da jeg spurte TraderRoom live chat representant om en demo, var svaret: 8220No, vi tilbyr ikke noen demo-konto, men vi tilbyr en bonus, slik at du kan investere risiko free8221, og som jeg nevnte før, er minimumsinvesteringen for en bonus 1000. Nå er det opp til deg å gjøre matematikken og tenk på 8220risk free8221-delen. Er TradersRoom en svindel Inntil her diskuterte jeg bare motsetningen mellom de høye minimumsinvesteringene og den mer vanlige typen investor, amatørmannen. Min konklusjon var at TradersRoom ikke passer med nybegynnere, og jeg må advare de handelsmennene at TraderRoom live chat representanter er høyt kvalifiserte selgere. Disse personene som selger og barging ferdigheter overgår deres generelle kunnskap om binære alternativer. Jeg ville ikke ringe TradersRoom svindel siden de representantene bare gjør jobben sin, men de kan enkelt lage et spennende nybegynnerinnbetaling over 1000 for ingenting, egentlig. En annen ulempe på nettstedet handler også om motsetningen mellom minimumsinvesteringene og handelsverktøyene. Selv om minimumsinvesteringene er høye, har Traders-rom ingen spesielle handelsverktøy. De eneste handelsverktøyene som er tilgjengelige på TradersRoom, er et enkelt over eller understrekk med svært begrensede utløpstider og et berøringsalternativ for helger, og den nyeste oppdateringen - 60 sekunder. Det er synd at en megler krever så mye penger bare for å få deg inne i spillet, men på den annen side, tilbyr så lite. De fleste 8220lucrative8221 meglere har Roll over og utvidet alternativ for å gjøre handel mer morsomt og interessant, noen meglere har gode analysverktøy som er spesialisert på eksperthandlere, og noen meglere investerer i lukrative live news feeds og så og så. De gjør det fordi de vil at de mer erfarne investorene skal fortsette å handle med dem. TradersRoom, derimot, tilbyr ikke en jævla ting - ingen analyseverktøy, ingen forlenget utløpstid, ikke engang et verdig live-nyhetsfeed, for ikke å nevne den lille mengden av handelsmidler. Jeg har ikke noe imot å deponere 1000 hvis jeg hadde de riktige verktøyene i hånden, men når jeg ikke har disse verktøyene, går jeg et annet sted. Mitt siste ønske er å advare alle lesere - ikke vær sjenert å kreve det du fortjener. Hvis du legger inn så mye penger, bør du i det minste bli behandlet riktig og få de riktige verktøyene for handel, eller enda mer. TradersRoom er en løve kledd i cat8217s drakt, det kan virke harmløst og søtt, men det kan virkelig bite deg veldig hardt. TradersRoom Klager i Bots Vi gjør undersøkelsen We8217er på jakt etter binære alternativer broker8217s klager over hele nettet, sjekker dem ut og gir resultatene til leserne våre. Det vi gjør er veldig enkelt 8211 vi søkte på Google for TradersRoom klager eller TradersRoom svindel, svindel, etc. Du kan også prøve det. Vel, det er ganske mange klager om TradersRoom. De fleste klager handler om uttaksproblemer, og noen handelsmenn hevder at TradesRoom forårsaker problemer når de prøver å trekke pengene tilbake. Vi fant noen svært detaljert kommentarer, derfor kunne vi ikke unngå muligheten for at it8217s er sanne. På den annen side fant vi noen kommentarer som ga et annet lys på TradersRoom. TradersRoom Bonus Den givne bonusen TradersRoom er ganske høy. Noen forhandlere får 100 bonuser fra det første innskuddet. Problemet er å trekke ut fortjenesten. Hvis en næringsdrivende ønsker å trekke pengene sine, må han tradere i et volum på 15 ganger bonusverdien (som er OK). De innskuddsbetalte penger (ikke så bra) TradersRoom Tilbaketrekning På binæroptionsthatsuck er den viktigste delen vi bryr oss om, noe som også kan bli sett på som det viktigste i binære alternativer. Meglere forårsaker vanligvis ikke problemer med å sette inn penger, men noen binære opsjonsmeglere vil føre til problemer med å trekke seg tilbake. Vi kunne ikke finne noen informasjon om maksimal tilbaketrekningsbeløp i FAQ-delen, men vi vet at minimumet er for høyt, 100. TradersRoom-vurderinger TraderRoom er 100 nettbasert plattform Spot Option-plattform, så there8217s trenger ikke programvare for nedlasting til PCen. Nettstedet er rent og jevnt handel er enkelt og veldig brukervennlig. TradersRoom inviterer brukerne til å nyte ProFast-handelsplattformen, for de ulike investorene. Opplæringen er effektiv og detaljert. Nettstedet er tilgjengelig på 4 forskjellige språk. Antall eiendeler og utløpsdato 820 Totalt 49 eiendeler: 15 aksjer, 10 valutaer (forex), 4 varer, 20 indekser. TradersRoom mangler variasjon og utløpsdato, da det bare er 49 handelsmidler tilgjengelig og utløpetidene er generelt korte. Mangelen på valg og investeringsmuligheter skader den totale ekspedisjonen fra handel, en ulempe for TradersRoom. På den lyse siden har TradersRoom Touch-alternativer for helger med opptil 400 retur. Provisjoner, Støtte og Effektiv avkastning 1120 TradersRoom Don8217t belaste gebyrer eller provisjoner fra investorer når de først legger inn eller kjøper alternativer. TradersRoom support er bare tilgjengelig via 2 internasjonale nummer, en for amerikanske kunder og den andre er internasjonal linje, på engelsk, eller via e-post. Live chat-tjenesten er veldig rask og nyttig, tilgjengelig 247, men ironisk (eller ikke), representanter er bedre i salg og investerer. Den effektive avkastningen er blant gjennomsnittet i bransjen - gjennomsnittlig 70 avkastning for de fleste eiendeler, mens tilbakebetaling av penger er vanligvis 4 i de fleste tilfeller, gjennomsnittlig lav for binære alternativer. Innskudd, Betaling og Bonus 720 TradersRoom Minimum innskudd er over gjennomsnittet 8211 250 eller 250. Depositum er tilgjengelig via C. C. eller bankoverføring. Utbetalinger er begrenset til en minimum tilbaketrekking av 100 eller 100 avhengig av valutaen din eller i tilfelle av lavere tilbaketrekking, TradersRoom belaste 10 for transaksjonen. Uttak er vanligvis tilgjengelig via C. C eller overføring (25 charge). TradersRoom tilbyr en bonus på opptil 30, men bonusen er kun kvalifisert fra et minimumsinnskudd på minimum 1000. TradersRoom tilbyr det kundene en spesiell ProFast-forhandler mulighet. Ved å klikke på Pro Trader vil det bli vist mer informasjon om aktiva mens Fast Trader-alternativet vil gi mindre informasjon om eiendelene, men handelsskjermbildet vil bli fylt med flere ressurser tilgjengelig for handel. Ved å bruke disse alternativene kan en handelsmann enten handle raskere eller smartere. There8217s også CNBC Finance nyheter lever feed, men dessverre er det litt sakte og mangler informasjon. Bortsett fra disse ekstrafunksjonene, har TradersRoom ikke noe spesielt å tilby. TradersRoom Total vurdering: 48100 26 Svar på 8220TradersRoom8221 En imponerende andel, jeg ga dette bare til en kollega som gjorde en liten analyse på dette. Og han kjøpte meg faktisk frokost fordi jeg fant det for ham. smil. Så la meg omformulere det: Thnx for å behandle Men ja Thnkx for å bruke tiden til å diskutere dette, jeg føler meg sterkt over det og elsker å lese mer om dette emnet. Hvis det er mulig, vil du, ettersom du blir ekspertise, huske å oppdatere bloggen din med flere detaljer. Det er svært nyttig for meg. Stor tommel opp for dette blogginnlegget Flott artikkel Takk mye for å dele TradersRoom er helt svindel. Don8217t investerer der, de betaler aldri ut din proftit eller til og med dine egne penger. Jeg har forsøkt å trekke mine egne penger siden første januar, men hele tiden de har avbrutt min forespørsel om flere timer uten noen forklaring. falsk agent. falsk kontoadministrator. falske navn og 8230 svindel, svindel, svindel hvis du tror at handelslokalet er svindel, hvorfor vurderte du dem 4 stjerner it8217s bry meg ganske hardt. takk jeg er enig Tradersroom tilbys et 100 bonusalternativ. Jeg deponerte 2000 og mottok bare 1000. Der kontakt e-post virker ikke på det nettstedet og de fleste av mine e-postmeldinger har ikke svart på. Jeg gjorde en tilbaketrekking av min prtion av pengene 1. mars og jeg venter fortsatt på penger etter linjet av handelssal, forsikret meg om at jeg ville motta pengene mine etter 7 til 14 dager. Tradersroom er en svindel, jeg har gjort en tilbaketrekningsforespørsel, min tilbaketrekning er fortsatt på vent. falske navn og svarer ikke når jeg spurte om uttaket mitt. hvis noen kan hjelpe, vennligst hjelp JasonSeptember 21, 2011 I8217ve hadde noen problemer med Eztrader, de tar penger ut av min acnouct ved lynhastighet, men når det gjelder å ta det ut prøver de deg og hopper gjennom løkker. Bare gi meg mine penger folkene i handelslokalet er en gjeng med tyver jeg har gjort en 60.00 tilbaketrekningsforespørsel siden 19. juli 2012 og nå it8217s 23 august 2012 og jeg mottar fortsatt ikke pengene mine og nå prøver jeg en søksmål de selskap. De må få saksøke, så de kan slutte å stjele people8217s penger. TradersRoom er en gruppe av lykkelige con artists8230 Da jeg åpnet kontoen min med dem i august 2011 var det dessverre ingen anmeldelser og nettsteder som denne8230i undersøkte og kunne ikke finne noen negative kommentarer på disse bastards. Jeg deponerte 10000 med dem for å starte en binær opsjonshandelsvirksomhet etter at jeg trakk seg tilbake fra min 21 årige karriere karriere8230 da de ulovlig belastet 2000 til kredittkortet mitt uten min autorisasjon og tok meg en måned for å få dem til å reversere det (de prøvde å forsinke og stanse meg forbi 120 tvist vinduet). på grunn av denne RØDFLAGEN fortalte jeg dem at jeg ikke ville gjøre forretninger med dem og fortabte all den bonusen de ga meg og sendt inn for å be om og tilbakekalle de 10.000 som jeg først deponerte8230. Disse forespørslene har vært 8220PENDING8221 i 2 12 måneder nå8230 de ignorerer min samtaler og don8217t svarer på mine e-poster nå som jeg vil lukke kontoen min. Hvis jeg visste hvor de befinner seg, ville jeg betale et personlig besøk til dem alle. Alt jeg vil ha er pengene mine tilbake, så jeg kan fortsette med livet mitt og hjelpe med å holde andre uskyldige folk fra å falle offer for disse tyvene8230 Hvorfor er du folk som gir dette antrekket ditt kredittkortnummer jeg har kontoer hos Ameritrade og det eneste de har fra Jeg er telefon, adresse, e-post, ss for IRS, og min alder. Jeg har kontoer hos Chasebank, og på ingen måte i helvete får de kredittkortet mitt82308230Den eneste virksomheten som får kredittkortet mitt er de som får det gjennom Paypal Tradersroom er en svindel, og penger som er deponert, kan ikke komme tilbake i alle tilfeller av å vinne eller miste handel. Jeg har hatt en veldig dårlig opplevelse med dette selskapet og foreslår at alle gjør hva jeg gjorde som var å sende inn en klage til Federal Trade Commission. Dette er bare en front for et selskap på Kypros som kjører på linje kasinoer. Dessverre fant jeg det bare ut da jeg prøvde å trekke pengene mine. Vennligst følg på jakkeslag og legg inn en klage. Det er den eneste måten vi vil få svindlere på. Tradersroom er en svindel. De vil lokke deg med bonuser og suge deg med garanterte handler hvis du legger inn over 1000. Men så snart du spør for tilbaketrekking vil de klare alle bonusene tilbake. og vil stoppe deg i uttaket. Jeg har ventet siden februar 2012 for å få pengene mine ut og lukke kontoen. Hvilken bruk har vi Den verste delen er at sitater ikke alltid er sanne priser, dvs. sitatene er oppblåst eller har en markere opp. Jeg har sanntids sitater og testet min teori ved å handle Aaple, Google eller SP500.That8217s som ba meg om å lukke kontoen. Men nå fortsetter de å kansellere min forespørsel om å trekke tilbake og har sluttet å svare på mine e-postmeldinger. salgsrepresentant har ingen hjelp og alt du vil gjøre er å sette inn mer penger. Jeg har ventet på mitt ventende uttak for 2000 i over tre måneder8230. Noen av navnene er: Damian, Miguel, Karla og på live chat Laura Bond8230. handelssal er en gjeng med svindlere, tyver og uærlige folk. Vær så snill, don8217t bli neste offer og don8217t tiltrukket av utseendet på deres nettside. Når de føler at du er neste byttedyr, vil de aldri slutte å ringe deg og få deg til å tro på å tjene penger. Deres telefonnummer 1888-899-2443 ELLER 646-490-2680.Var deg unna, bort vekk, vekk fra disse løgnene. Dårlig, dårlig opplevelse. Forhåpentligvis vil dette hjelpe dere med å snakke med noen som da jeg sangte jeg aldri satte noen penger på kontoen og etter å ha lest dette nettstedet glad jeg havn8217t. Disse to tallene ringer meg tre ganger på rad i nesten en uke nå. (646) 663-1333 NY, USA (347) 410-5919 NY, USA. Håper dette kan føre til at noen av dere får noe tilbake. Nøyaktig som ovenfor si8230.Jeg kan få en prosent av pengene mine fra dem, de vant8217t svar på e-post. De forteller meg at jeg må snakke med elektronisk tekst til 8216Donna82178230.men jeg får aldri svar, bare en løp around8230 Jeg har forsøkt å få 2000 fra min 4000 konto i over et år. Alt de forteller meg om, gjør jeg da sier de noe annet8230.What en mengde svindlere, noen burde kaste folk som dette i fengsel for livshandelsrom, den verste plattformen på internett. FAKTISKE TELEFONNUMMER, FAKTISKE NAMED MAKSER GREKER MED FAKTISKE JØSKE LYDNAMMER SOM DEN FAKTISKE MARKET GOLDMAN OPPHOLD VENN FRA DENE MENNESKENE Etter mange års handel bruker jeg RBOptions uten tvil en klasse over en hvilken som helst plattform på nettet. Leigh (en ekte person) vil få deg yuor penger uten unnskyldninger de er basert i canadisk handelssal og traderxp er. den samme mobben. lover verden jeg investerte 10k fikk den til 14k. ønsker å trekke seg tilbake. og venter nå veldig tålmodig i en måned og har ikke sett en krone. jeg søkte å trekke 8,4k og det viser seg som godkjent. men en måned senere fortsatt ingen penger. gitt bum stear hver gang jeg ringer og får svar. de vil ikke hjelpe ingen ringer tilbake. og de bryr seg ikke. Gjør fx trading mye bedre. bedre og bedre kontroll. bruk igmarkets eller swissbank. de er klarert og mine venner blir betalt innen 3 dager. eztrader globaloption er relatert og acam også. traderxp handelsrom og handelsforsikring er tilknyttet og er svindel. Er Tradersroom det samme som globaltrader365 Jeg ble scammed av globaltrader av samme spill som jeg nå leser om med Tradersroom, og nå er deres nettsted og e-postadresse slått av. Hvor mange ganger sier jeg, finn en megler som er R E G U L A T E D og LISENSERT Tenk på det dumme eselet, hver eneste person som legger noen form for negativ kommentar om en binær opsjonsmegler her, er fordi denne megleren ikke er regulert lisensiert. De kan gjøre hva de føler for med ditt innskudd og fortjeneste, og du kan ikke gjøre noe for det. Så igjen foreslår jeg at du gjør litt lekser, undersøk før du prøver å gjøre en rask pengene, lær å investere i en ekte binær opsjonsplattform som er REGULERT og LISENSERT. Husk ordtaket (shit, I8217m lei av å si dette), 8221 HVIS DET ER GODT Å VÆRE SANT, DET ER 8220, Forresten TradersRoom er en SCAM, og for de meglerne som jobber for dem, føler de seg ikke for dem, deres i det for å ta pengene dine, IKKE INVESTER MED DENNE BINARY OPTION BROKEREN, Traders rom aka Global Trader 365. SCAM, SCAM, AND MORE SCAM, jeg er en gambler og liker å prøve ut forskjellige ting. Jeg startet med handelsfolk og la merke til at jeg kunne tjene penger. Jeg deponert som 6000. Jeg mistet noe av det og hadde om lag 2 grand der inne. Jeg innrømmer at jeg gjorde noen små handler og profiterte litt. Da prøvde jeg å gjøre større spill og hadde en dårlig løp. Etter det hadde jeg ikke vært på nettstedet for omtrent ett år. Så de får ahold av meg og forteller meg at hvis jeg legger inn 4 flere som ville være totalt 10.000 og de ville matche meg 100. Jeg spurte dem på telefonen fordi jeg var forvirret på hvorfor de ville matche meg 10k. Så spurte jeg om du matchet meg, fordi jeg fikk tak i kontoen8221, kan jeg trekke pengene mine ut og de sa ja. Men det er noe som 15 ganger det de matcher, må du trekke ut. Noe sånt. Så uansett fyller jeg ut papirarbeidet og sender det for å få min bonus. Den aller neste dagen kjører jeg hjem fra jobb og får en e-postvarsling. Det sa beklager din posisjon utløpt. Jeg åpnet den og sa at jeg mistet en handel på 3k. WTF Jeg hadde ikke engang handlet i over et år. Så en annen e-post og en annen. Jeg husker ikke nå hvor mange handler, men det kom ut til at jeg mistet totalt 6k. 8220broker8221 Jeg hadde ringt meg umiddelbart og begynte å spørre meg hvorfor jeg handlet slik, sa han så aktivitet på kontoen min. Jeg fikk bonusen, men aldri gjenopprettet pengene mine. 8220broker8221 sa at han ikke visste hva som skjedde, og at de ikke kunne få tilgang til kontoen min og gjøre det. En ringte meg en løgner. Da ønsket man å hjelpe meg godt, og han fortsatte å fortelle meg at jeg fikk konto 8221, og han ville hjelpe meg med å gjenopprette tapene mine. SVINDEL. Ja jeg vet det. de stiler mer enn100.000 feier meg. Og jeg gjorde ikke noe av pengene mine, veldig veldig trist. Jeg har forsøkt å tjene en skrift på dette selskapet i flere måneder, men de ser ut til å gjemme seg et sted i Kypros hvor mange tusenhandlere synes å gjemme seg. De innleverte klager har en kjent ring, de må slås av. Kan du hjelpe Jeg vil gjerne vite hvor handelslokalet har gått. Nettstedet er nå uregistrert og jeg har over 9k investert og nå kan jeg få tilgang til det fordi hele siden ikke lenger er tilgjengelig

No comments:

Post a Comment